حضور مجازی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری در وبینار سازمان جهانی گردشگری
به گزارش روابطعمومی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در این نشست که روز سهشنبه ۲۵ شهریور ماه در شهر «تفلیس» پایتخت کشور «گرجستان» و در حاشیه ۱۱۲ نشست شورای اجرایی برگزار شد؛ آخرین راهکارهای پیشنهادی برای ایجاد ارتباطات موثر میان اعضاء و درخواستهای جدید عضویت شرکتها از سراسر دنیا مورد بررسی قرار گرفت.
محمد قاسمی؛ مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور مجازی در این وبینار، گزارشی در خصوص سوابق فعالیتهای صورت گرفته از سوی اعضاء وابسته جمهوری اسلامی ایران از جمله میزبانی مجموعه «علیصدر» همدان از نشست سالانه اعضای وابسته در سال ۲۰۱۸ میلادی ارائه کرد. وی همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تصدی پست ریاست این کمیته در نشست را مطرح و دفاعیات لازم در این خصوص ارائه شد.
در حال حاضر ۱۸ شرکت و مجموعه فعال در گردشگری کشور در مجموعه اعضای وابسته عضویت دارند و طبق اعلام سازمان جهانی گردشگری تعداد اعضاء وابسته از مرز ۵۰۰ شرکت فراتر رفته است.
سازمان جهانی گردشگری به عنوان آژانس وابسته به سازمان ملل متحد و همسو با اهداف تعیین شده از سوی این سازمان مسئولیت ترویج و تبلیغ گردشگری پایدار و مسئولانه را در سراسر جهان به عهده دارد.
مجموعه اعضای وابسته سازمان ملل از شرکتهایی تشکیل شده است؛ در زمینههای گوناگون همچون آموزش گردشگری، شیوههای نوین ساخت و بهرهبرداری از اماکن اقامتی، پذیرایی و تفریحی، سازندگان وسائل مورد نیاز در کلیه زیرساختهای مرتبط با گردشگری و صدها حوزه دیگر با ایجاد شبکههای ارتباطی موثر میان خود از تجربیات یکدیگر به شکلی موثر استفاده میکنند.
در کمیته اعضای وابسته از هر شش منطقه سازمان جهانی گردشگری یک عضو حضور دارد و جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از منطقه جنوب آسیا در این نشست شرکت کرده است.
نشست کمیته اعضاء وابسته سازمان جهانی گردشگری در این دوره با حضور نمایندگانی از کشورهای آذربایجان، ساحل عاج، چین، جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و نیز رئیس هیئت مدیره اعضای وابسته، رئیس دپارتمان اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری و مشاور حقوقی سازمان هم زمان با برگزاری نشست شورای اجرایی برگزار شد.
منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)
دیدگاه
دیدگاه ها غیر فعال است.